Η νευροεπιστήμη αποδεικνύει ότι ένα καλό βιογραφικό δεν είναι αρκετό

Η νευροεπιστήμη αποδεικνύει ότι ένα καλό βιογραφικό δεν είναι αρκετό

Η αποστολή του βιογραφικού είναι η πρώτη κίνηση που κάνουμε όλοι μας όταν θέλουμε να αναζητήσουμε μια θέση εργασίας, ειδικά στο φαρμακευτικό χώρο. Και φυσικά, όσο μεγαλύτερη εργασιακή εμπειρία έχει κανείς στον τομέα του, τόσες περισσότερες πιθανότητες έχει να πάρει τη θέση που τον ενδιαφέρει… ή μήπως όχι;

Το 1998 πραγματοποιήθηκε μια μελέτη που διαπίστωσε ότι η προηγούμενη εργασιακή εμπειρία είναι στην πραγματικότητα ένας από τους ασθενέστερους δείκτες της μελλοντικής επιτυχίας ενός ατόμου σε μια δουλειά.

Γιατί όμως εξακολουθούν οι εταιρείες να βασίζονται στο βιογραφικό σημείωμα, ως το κύριο εργαλείο τους, όταν πρόκειται για προσλήψεις; Δεν έχει κανένα νόημα, αναφέρει δημοσίευμα του inc.com.

Αυτό που έχει νόημα είναι να καινοτομούμε επιθετικά στις πρακτικές πρόσκληψης και αυτό κάνουν πολλές εταιρείες, όπως οι Tesla, Accenture, LinkedIn και πολλές άλλες.

Οι εταιρείες αυτές δεν δίνουν βαρύτητα στα βιογραφικά σημειώματα που λαμβάνουν καθημερινά, αλλά βασίζονται στην τεχνολογία και ειδικότερα στην νευροεπιστήμη για να αποφασίσουν αν ένας υποψήφιος είναι κατάλληλος και πόσο πιθανό είναι να επιτύχει σε μια θέση εργασίας.

Στην περίπτωση των Tesla, Accenture και LinkedIn, το κάνουν αυτό σε συνεργασία με την Pymetrics, και αξιολογούν τις γνωστικές και συναισθηματικές δυνατότητες ενός ατόμου σε ένα παιχνίδι 30 λεπτών.

Ουσιαστικά, οι υποψήφιοι συμπληρώνουν κουίζ ή κάνουν κάποια παζλ, τα αποτελέσματα των οποίων αναλύονται με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης. Αυτές οι πρακτικές αποκαλύπτουν τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων του ατόμου, τη δυνατότητα πολλαπλής εκτέλεσης και το επίπεδο αλτρουισμού του.

Όταν αυτές οι εταιρίες προσλαμβάνουν νέο προσωπικό, δίνουν προτεραιότητα στον ενθουσιασμό και την αποφασιστικότητα ενός ατόμου έναντι της προηγούμενης εργασιακής εμπειρίας.

Δεν έχει σημασία τι έκανε κάποιος πριν έρθει σε μια νέα δουλειά. «Όταν προσλαμβάνουμε, αυτό που ψάχνουμε είναι αυτό το αδιαμφισβήτητο μείγμα δυναμισμού και ταλέντου», λένε οι ειδικοί.

Κάποιος που έχει δυνατή θέληση, είναι κάποιος που θα κάνει ό,τι χρειάζεται για να πετύχει αυτό που θέλει. Και αυτό είναι ανεκτίμητο.

Δεν έχει σημασία η εργασιακή εμπειρία ενός ατόμου, ούτε το βιογραφικό του σημείωμα, αλλά κατά πόσο έχει θέληση, δυναμισμό και φιλοδοξία για την μελλοντική του επαγγελματική καριέρα.

Οι 7 απαγορευμένες φράσεις στη διαπραγμάτευση για την αύξησή σου
7 February, 2018
Λανσάρουμε ή αλλιώς… σαλπάρουμε!
8 July, 2019
Sheryl Sandberg: Μάθε να μοιράζεσαι αυτό που περνάς
25 January, 2018

Leave a Reply