Όταν χάνεις τη βαλίτσα σε επαγγελματικό ταξίδι

Όταν χάνεις τη βαλίτσα σε επαγγελματικό ταξίδι

Την προηγούμενη Πέμπτη, η πτήση επιστροφής μου από Ιταλία για Ελλάδα, με Austrian airlines μέσω Βιέννης, ακυρώθηκε λόγω κακοκαιρίας, με αποτέλεσμα να διανυκτερεύσουμε το βράδυ στη Βιέννη και την άλλη μέρα να πάρουμε την πρώτη διαθέσιμη πτήση για Ελλάδα.

Μέχρι εδώ καλά, αφού το ίδιο σκηνικό το έχω ζήσει άλλη μια φορά με τη Lufthansa, όταν πετούσα από Αθήνα για Βαρκελώνη μέσω Μονάχου, ίδια πάλι εποχή, με αποτέλεσμα να διανυκτερεύσω στο Μόναχο λόγω κακοκαιρίας, να χάσω το business meeting και να επιστρέψω Αθήνα.

Αυτή τη φορά όμως η περιπέτεια περιελάμβανε και την απώλεια της βαλίτσας μου! Τελευταία φορά την είδα στο καρότσι με τις άλλες αποσκευές του αεροπλάνου κατά την προσγείωση στη Βιέννη, αλλά δυστυχώς δεν έφτασε ποτέ στον ιμάντα παραλαβής. Λόγω κακοκαιρίας και ακύρωσης πολλών πτήσεων, μας ενημέρωσαν ότι δεν ήταν εφικτό να διαχεριστούν τόσες αποσκευές, αλλά μας καθησύχασαν ότι θα τις παραλάβουμε την επόμενη ημέρα κατά την αναχώρηση για Ελλάδα… αμ δε!

Την επομένη με ενημέρωσαν εκ νέου στο αεροδρόμιο της Βιέννης, ότι λόγω μεγάλου φόρτου εργασίας δεν ήταν και πάλι εφικτό να παραλάβω την αποσκευή και ότι η βαλίτσα θα με περιμένει κατά την άφιξή μου στην Ελλάδα… θα ‘θελα!

Η άφιξή μου στην Ελλάδα με βρήκε και πάλι στον ιμάντα αποσκευών να περιμένω μάταια τη βαλίτσα, με αποτέλεσμα να οδηγηθώ για πρώτη φορά, μετά από τόσα χρόνια που ταξιδεύω αεροπορικώς, στο τμήμα αναζήτησης αποσκευών του αεροδρομίου, γνωστό ως “lost and found”.

Εκεί μου ζήτησαν όλα τα boarding pass των σχετικών πτήσεων και το αυτοκόλλητο με τον κωδικό της βαλίτσας! Ήμουν τυχερή γιατί τα είχα φυλάξει όλα και ήταν διαθέσιμα. Σκανάροντας το barcode της αποσκευής με καθησύχασαν και πάλι ότι η βαλίτσα μου βρίσκεται στη Βιέννη και ότι σε μία με δύο ημέρες θα είναι Αθήνα…

Την εξυπηρέτησή μου στο αεροδρόμιο της Αθήνας ανέλαβε η Goldair Handling στην οποία ανήκει η αεροπορική εταιρεία με την οποία πετούσα, αλλά υπάρχουν άλλες δύο ακόμα εταιρείες διαχείρισης αποσκευών, η SkyServ και η Swiss Port. Ομολογώ ότι ο υπάλληλος ήταν αρκετά εξυπηρετικός και συμπλήρωσε με μεγάλη ακρίβεια την αίτηση προς το αεροδρόμιο της Βιέννης, για την απώλεια της αποσκευής με όλες τις σχετικές πληροφορίες, όπως χρώμα βαλίτσας, πτήση, κλπ.

Στην ερώτησή μου πόσες πιθανότητες έχω να τη βρω, μου είπε 100% και αυτή τη φορά είχε δίκιο, αφού σήμερα το πρωί,  τρεις σχεδόν ημέρες μετά την άφιξή μου στην Ελλάδα, βρέθηκε η βαλίτσα και ήταν τέτοια η χαρά μου που πήγα η ίδια στο αεροδρόμιο να την παραλάβω, παρόλο που υπήρχε η δυνατότητα να μου τη φέρουν στο σπίτι.

Συμπέρασμα: Μην ταξιδεύετε ποτέ με αντικείμενα μεγάλης αξίας, πάντα να έχετε στη βαλίτσα σας luggage tag με τα στοιχεία σας (εγώ είχα περασμένη την επαγγελματική μου κάρτα) και οπωσδήποτε να έχετε διαθέσιμα τα boarding pass και το αυτοκόλλητο με το barcode της αποσκευής, μέχρι να φτάσετε στον τελικό σας προορισμό.

Μήπως ανησυχείτε παραπάνω από το φυσιολογικό;
9 January, 2018
Ώρα Για Αλληλεγγύη
27 July, 2018
Οι εταιρείες με τη μεγαλύτερη βιωσιμότητα παγκοσμίως το 2018
28 January, 2018

Leave a Reply