«Ψωρίαση; Δες το Αλλιώς. Σχεδίασε τη ζωή σου, όπως εσύ θέλεις»

«Ψωρίαση; Δες το Αλλιώς. Σχεδίασε τη ζωή σου, όπως εσύ θέλεις»

Η  ευαισθητοποίηση των ασθενών που πάσχουν από ψωρίαση, αναφορικά με τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης, της ιατρικής παρακολούθησης από τον ειδικό δερματολόγο αλλά και η ενημέρωση του κοινού για τη μη μεταδοτικότητα της νόσου, είναι ο στόχος της πρωτοβουλίας «Ψωρίαση; Δες το Αλλιώς. Σχεδίασε τη ζωή σου όπως εσύ θέλεις». 

Κεντρικός άξονας της ενημερωτικής πρωτοβουλίας είναι η ιστοσελίδα www.destoallios.gr.  Οι επισκέπτες  της σελίδας  θα ενημερωθούν αναλυτικά και θα αποκτήσουν καθολική εικόνα για την ψωρίαση. Επίσης όσοι από τους πάσχοντες το επιθυμούν, μπορούν να βαθμολογήσουν την επίδραση της νόσου στην καθημερινότητά τους, συμπληρώνοντας το σύντομο ερωτηματολόγιο του Δερματολογικού Δείκτη Ποιότητας Ζωής (DLQI). Πρόκειται για ένα εργαλείο αυτοαξιολόγησης που είναι διεθνώς αναγνωρισμένο και χρησιμοποιείται από τους δερματολόγους για την πιο ολοκληρωμένη αξιολόγηση της ψωρίασης.  Επίσης, οι επισκέπτες μέσα από την ιστοσελίδα, έχουν τη δυνατότητα, να δημιουργήσουν το δικό τους μήνυμα ευαισθητοποίησης για τη μη μεταδοτικότητα της ψωρίασης και να το διαδώσουν μέσα από τα κοινωνικά τους δίκτυα.

Την ενημερωτική πρωτοβουλία διοργανώνουν η ελληνική φαρμακευτική εταιρεία GENESIS Pharma μαζί με τη διεθνή φαρμακευτική εταιρεία Celgene International Sàrl.

Το video της καμπάνιας μπορείτε να τo δείτε εδώ:

Πηγή

Καμπάνια ενημέρωσης κοινού για την εποχική γρίπη και τον αντιγριπικό εμβολιασμό
8 January, 2018
«Φοράμε λευκό»: Καμπάνια ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του πνεύμονα από τη Roche Hellas
9 November, 2019
Καμπάνια ενημέρωσης κοινού για τα ρευματικά νοσήματα
11 February, 2018

Leave a Reply