Η εμπειρία μου από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα DigiMa

Η εμπειρία μου από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα DigiMa

Δεν ξέρω αν όσοι διαβάζετε το Pharma Woman γνωρίζετε, ότι η αφορμή για να δημιουργήσω αυτό το blog, ήταν η συμμετοχή μου στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, Digital Marketing & Social Media του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ή αλλιώς DigiMa. Ήταν μια καταπληκτική εμπειρία την οποία θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας αλλά και να σας δώσω κάποιες χρήσιμες πληροφορίες, που αρκετοί με ρωτάτε όταν συναντιόμαστε.

Tην πρώτη ενημέρωση για το πρόγραμμα, την είχα από ένα συνάδελφο που εκτιμώ, πέρσι τέτοια εποχή και μου ακούστηκε αρκετά ενδιαφέρον. Το ψηφιακό μάρκετινγκ αναπτύσσεται πολύ γρήγορα στην Ελλάδα και έχει ήδη αρχίσει να εφαρμόζεται και στο φαρμακευτικό χώρο, οπότε ήταν κάτι που με ενδιέφερε έντονα. Επίσης η σφραγίδα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών αποτελεί εγγύηση για μένα, αφού είμαι απόφοιτος του προγράμματος Executive MBA και γνωρίζω πόσο σωστά και ολοκληρωμένα τρέχουν αυτά τα προγράμματα.

Δεδομένου όμως ότι η περσινή χρονιά ήταν από τις πιο δύσκολες επαγγελματικά, σε συνδυασμό με τις αυξημένες οικογενειακές υποχρεώσεις, ως μητέρα δυο μικρών παιδιών, το εγχείρημα φάνταζε ακατόρθωτο. Προς το τέλος όμως της σεζόν και λίγο πριν τις περσινές καλοκαιρινές διακοπές έπεσα πάλι πάνω στο πρόγραμμα και είπα αυτό είναι, ξεκινάμε!

Συμπλήρωσα την αίτηση, συμμετείχα στην απαιτούμενη συνέντευξη με τους υπεύθυνους του προγράμματος κ. Σέργιο Δημητριάδη και κ. Νίκο Κυρέζη και αυτό ήταν, έγινα δεκτή και επίσημο πλέον μέλος της σειράς DigiMa 8. Τέλος λοιπόν Σεπτεμβρίου, ήμουν και πάλι στα θρανία και ομολογώ ότι ήταν ότι καλύτερο μπορούσα να κάνω για μένα αυτή την περίοδο, αφού γνώρισα εξαιρετικά άτομα από διάφορους επαγγελματικούς χώρους, αλλά και απέκτησα πολύτιμες γνώσεις και ιδέες για το digital marketing, τις οποίες ξεκινήσαμε ήδη στην εταιρεία να υλοποιούμε.

Το πρόγραμμα διαρκεί συνολικά 3 μήνες, περιλαμβάνει 72 ώρες και λειτουργεί 2 φορές το χρόνο, Φεβρουάριο – Μάιο και Σεπτέμβριο – Δεκέμβριο. Τα μαθήματα γίνονται Τρίτη και Παρασκευή 18:30 – 21:30 & κάποια Σάββατα 10:00-16:30, στους χώρους του ΚΕΚ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Κεφαλληνίας 46, Αθήνα).

Για την επιτυχημένη ολοκλήρωση του προγράμματος και την απόκτηση του διπλώματος, απαιτείται ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός e-marketing plan για ένα site ή e-shop το οποίο επιλέγει ο κάθε εκπαιδευόμενος. Περιλαμβάνει την ανάλυση της αγοράς, το σχεδιασμό και την υλοποίηση κατάλληλων ενεργειών ψηφιακού μάρκετινγκ, την μέτρηση και αξιολόγηση των αποτελεσμάτων. Η εργασία αυτή εκπονείται καθ’ όλη τη διάρκεια της εκπαίδευσης, κάτω από την καθοδήγηση ενός επιβλέποντα καθηγητή, που στην περίπτωσή μου ήταν ο κ. Κυρέζης και η συνεργασία μας ήταν εξαιρετική. Συζητώντας μαζί του καταλήξαμε στην υλοποίηση του www.pharmawoman.gr και στις απαιτούμενες ενέργειες για την ολοκλήρωση του project. Έτσι σήμερα είναι στον αέρα σχεδόν 3 μήνες και εγώ έχω βρει το χόμπι που πάντα αναζητούσα.

Το συνολικό κόστος του προγράμματος είναι 1.100 ευρώ. Απαιτούνται 200 ευρώ ως προκαταβολή και η εξόφληση του υπόλοιπου ποσού γίνεται σε δύο ισόποσες δόσεις. Είμαι εξαιρετικά τυχερή και ευτυχής γιατί η εταιρεία μου υποστηρίζοντας διαρκώς την εκπαίδευση και ενδυνάμωση των στελεχών της, κάλυψε εξολοκλήρου το σχετικό κόστος. Ακόμα όμως και αν δεν ανήκετε σε αυτή την περίπτωση, πιστεύω ότι αξίζει να προχωρήσετε σε μια τέτοια επένδυση, τόσο για εσάς και το βιογραφικό σας, αλλά κυρίως για να υποστηρίξετε τον περίφημο ψηφιακό μετασχηματισμό ή αλλιώς digital transformation, στη φαρμακευτική εταιρεία στην οποία ανήκετε. Για την υποβολή της αίτησή σας πατήστε εδώ

Μην το σκέφτεστε, τολμήστε!

Jeff Bezos: Η διαφάνεια και η απίστευτη δύναμη του πελάτη
23 January, 2018
Συμβουλές για μια επιτυχημένη παρουσίαση
27 May, 2018
Να κρατήσω την αύξησή μου μυστικό ή μήπως όχι;
30 March, 2018

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *